اسلایدر

پوشش زنان ایرانی در گذر تاریخ

❀ ایران من ❀

من یک ایرانیم و افتخار می کنم که ایرانی هستم

achaemenid mad persian photos sasanians ilam iran ashkanian  2pmilad پوشش زنان ایرانی در گذر تاریخ  | تاریخ ما Tarikhema.ir

پوشش بانوان ایران در هزاره دوم پیش از میلاد مسیح

achaemenid mad persian photos sasanians ilam iran ashkanian  mad پوشش زنان ایرانی در گذر تاریخ  | تاریخ ما Tarikhema.ir

پوشش زنان ایرانی در دوره ماد ها

achaemenid mad persian photos sasanians ilam iran ashkanian  hakhamaneshi پوشش زنان ایرانی در گذر تاریخ  | تاریخ ما Tarikhema.ir

پوشش زنان ایرانی در دوره

achaemenid mad persian photos sasanians ilam iran ashkanian  parti پوشش زنان ایرانی در گذر تاریخ  | تاریخ ما Tarikhema.ir

پوشش زنان ایرانی در دوره اشکانی ها ۱

achaemenid mad persian photos sasanians ilam iran ashkanian  parti2 پوشش زنان ایرانی در گذر تاریخ  | تاریخ ما Tarikhema.ir

پوشش زنان ایرانی در دوره پارتی ها ۲

achaemenid mad persian photos sasanians ilam iran ashkanian  sasani پوشش زنان ایرانی در گذر تاریخ  | تاریخ ما Tarikhema.ir

پوشش زنان ایرانی در دوره ساسانی ها ۱

achaemenid mad persian photos sasanians ilam iran ashkanian  sasani2 پوشش زنان ایرانی در گذر تاریخ  | تاریخ ما Tarikhema.ir

پوشش زنان ایرانی در دوره ساسانی ها

 

منبع:تاریخ ما


نظرات شما عزیزان:

yas
ساعت0:07---7 مرداد 1391
جالب بود
اتفاقا دارم یک تحقیق کار می کنم در باره پوشش ایرانیان از ابتدا تا دوره پهلوی البته بیشتر در مورد رنگ پوشاکشونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:,ساعت 1:59 توسط masoud|